Η προώθηση φαρμάκων στην Ελλάδα του 2025 έχει αλλάξει ριζικά. Δεν αρκεί πλέον ένα καλό προϊόν ή ένα ελκυστικό packaging. Ο σημερινός καταναλωτής αναζητά αξιοπιστία, πληροφόρηση και σύνδεση. Από την άλλη, οι φαρμακοποιοί και οι επαγγελματίες υγείας βομβαρδίζονται από νέα προϊόντα και δεν έχουν το χρόνο να ξεχωρίσουν ποια πραγματικά αξίζουν.
Το αποτέλεσμα; Πολλές φαρμακευτικές εταιρείες απλώς “γεμίζουν ράφια”, χωρίς να κερδίζουν μερίδιο αγοράς. Λίγες, όμως, που επενδύουν σε σωστή στρατηγική, πετυχαίνουν πραγματική κυριαρχία.
Προώθηση φαρμακευτικών προϊόντων: Οι 5 κανόνες που ξεχωρίζουν τους νικητές
- Αφήγηση με επιστημονική εγκυρότητα
- Ψηφιακή παρουσία με βάθος
- Native αρθρογραφία σε έγκυρα μέσα
- Εκπαίδευση του φαρμακοποιού
- Στρατηγικό funnel πωλήσεων
Διαβάστε επίσης: Social Media Marketing για γιατρούς: Τι πρέπει να προσέξετε;
Πώς η DMSS ανατρέπει τα δεδομένα στην προώθηση φαρμακευτικών εταιρειών
Η DMSS Marketing Agency, με πολυετή εμπειρία στην προώθηση φαρμακευτικών εταιρειών, έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό μοντέλο που ενώνει:
– Δυναμικό branding
– Εκπαιδευτικό περιεχόμενο
– Στρατηγική διαφήμιση & SEO
– Native αρθρογραφία σε δίκτυο ενημερωτικών ιστοσελίδων
– Αξιοποίηση μικρο-influencers υγείας
Η προσέγγισή μας βασίζεται σε ψυχολογικές αρχές απόφασης αγοράς και όχι απλώς σε “όμορφες καμπάνιες”. Στόχος μας δεν είναι να “φαίνεται” το προϊόν, αλλά να προτιμάται.